Välkomna!

27 Jun

Hej och välkomna till min bloppis! Här kommer jag lägga upp inredningsprylar, kläder, skor och väskor lite då och då. Saker jag köpt men sedan tröttnat på eller inte känner att jag passar i längre, av en eller annan anledning.  Saker jag gillar för mycket och tycker är för fina för att skänka bort och som jag önskar ska få ett nytt hem och kärlek från någon annan.

Först till kvarn gäller på allt som läggs upp här och ni kontaktar mig via min mail volanglinda@gmail.com om ni är intresserade av att köpa något. Alla priser är exklusive frakt och självklart går det bra att köpa flera saker på samma gång och få dem skickade ihop. (Frakten brukar ligga på 30-50 kr beroende på vad det är som skickas men självklart försöker jag att fixa så frakten blir till så bra pris som möjligt).

Jag är glad att ni hittat hit! Så, välkomna än en gång och jag hoppas ni hittar något ni gillar. Om inte denna gång, så kanske nästa.

Vanligtvis hittar ni mig ju hos ELLE Interiör där jag skriver bloggen Volang.

Lämna en kommentar